Click to order
Ваше замовлення
Total: 
Ваше ім’я
Вкажіть бажану дату
Бажаний час (не обовязково)
Payment method
Графік роботи медичного центру з 08:00 до 19:00
ГАРЯЧА ЛІНІЯ
Україна, Донецька обл.
м. Покровськ, вул. Лихачова, 14-а
Україна, Донецька обл.
м. Курахове, вул. Мечникова, 22-а
Будьте в курсі всіх акцій та новин медичного центру:

КОНТАКТИ

0800 759 059

095 291 19 92 


Україна, Донецька обл. м. Покровськ, вул. Лихачова, 14-а

Прокласти маршрут


Україна, Донецька обл. м. Курахове, вул. Мечникова 22 а

Прокласти маршрут

ЦІНИ НА ПОСЛУГИ ТА АНАЛІЗИ
КОНТАКТИ
Підписуйтесь на наші сторінки в соцмережах, щоб не пропустити вигідні пропозиції, акції та важливі новини

Русская версия сайта

В процессе...


Приносим извинения, за временные неудобства

ЦЕЙ РОЗДІЛ ТИМЧАСОВО НЕДОСТУПНИЙ


Просимо вибачення, за тимчасові незручності...

Термінове звернення!*
0800 759 059
Безкоштовно з усіх операторів України
Оберіть тип зверення
*Графік роботи медичного центру з 08:00 до 19:00
**Запити з цієї форми оброблюються в першу чергу
запис до лікаря
Ви можете забронювати час для особистого візиту до лікаря або консультації з лікарем онлайн
Оберіть тип запису:
Оберіть спеціальність лікаря
Не обовязково
Чи контактували ви з людьми у яких діагностовано COVID-19?
У вас є симптоми або підтверджений діагноз COVID-19?
Графік роботи медичного центру "Нео Скін" з 08:00 до 19:00
ОБЕРІТЬ КАТЕГОРІЮ
ЛАБОРАТОРІЯ
ПОСЛУГИ
Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
Content Oriented Web
Make great presentations, longreads, and landing pages, as well as photo stories, blogs, lookbooks, and all other kinds of content oriented projects.
ОБЕРІТЬ ВЕРСІЮ САЙТУ
ВЫБЕРИТЕ ВЕРСИЮ САЙТА
РУССКИЙ
УКРАЇНСЬКА
Просимо звернути увагу!
Ви завітали на сайт медичного центру у неробочий час.
Ваш запит буде обов'язково оброблений спеціалістом з 08:00 до 19:00

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР ПРО НАДАННЯ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ

Цей Публічний договір про надання медичних послуг (далі - Договір) є Публічною пропозицією (офертою) у розумінні статей 641, 644 Цивільного кодексу України для фізичних осіб (резидентів та нерезидентів України) укласти з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР «НЕО СКІН» («КЛІНІКА «НЕО СКІН») (далі – Медичний Центр/МЦ) Договір з метою надання медичних послуг на зазначених в ньому умовах та правилах. Даний Договір розміщений на сайті Медичного центру за електронною адресою: http://neoskin.com.ua/ /(надалі - сайт МЦ), набирає чинності з дати його оприлюднення на сайті МЦ та діє до дати оприлюднення заяви про відкликання Договору з сайту МЦ. МЦ, діючи на підставі ст. 641 та 644 Цивільного кодексу України, звертається з цією Публічною пропозицією та бере на себе зобов'язання перед фізичними особами, які її приймуть (акцептують), надавати медичні послуги в порядку та на умовах, передбачених Договором. Акцептування даної Публічної пропозиції здійснюється за адресою: 85300,Донецька область, вул. Лихачова б.14 А , шляхом подання відповідної Заяви на приєднання до Публічного договору про надання медичних послуг (надалі - Заява на приєднання), шаблон якої є невід'ємним Додатком до Договору та може бути отриманий для заповнення у Медичному центрі. Рахунки, акти МЦ на надання медичних послуг, всі додатки до Договору разом складають єдиний документ – Публічний договір про надання медичних послуг. На вимогу МЦ фізична особа, яка звернулася до МЦ для отримання медичних послуг та акцептує дану Публічну пропозицію, (далі за текстом – Клієнт) зобов’язаний надати документи і відомості, необхідні для з'ясування його особи, фізичного стану, а також інформовану його добровільну згоду на проведення діагностики, лікування, в тому числі проведення операції та знеболення. У разі ненадання Клієнтом необхідних документів чи відомостей або умисного надання неправдивих відомостей щодо себе, або у разі неявки Клієнта з метою оновлення його ідентифікаційних даних, а також у випадку ненадання ним інформованої добровільної згоди на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення МЦ має право відмовити Клієнту в його обслуговуванні. 1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ В ДОГОВОРІ
Акцепт – вчинення Клієнтом підтверджуючих дій, що свідчать про прийняття ним Публічної пропозиції Медичного центру на укладення Публічного договору про надання медичних послуг. Близькі особи - особи, які спільно проживають, пов'язані спільним побутом і мають взаємні права та обов'язки із суб'єктом, зазначеним у частині першій статті 3 Закону України, 14 жовтня 2014 р. № 1700‐VII (крім осіб, взаємні права та обов'язки яких із суб'єктом не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також - незалежно від зазначених умов - чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням згаданого суб'єкта. Ідентифікація Клієнта – процедура встановлення його особи на підставі оригіналів документів або належним чином завірених копій у разі його звернення до Медичного центру, а також інші методи ідентифікації, передбачені цим Договором. Заява на приєднання до Публічного договору про надання медичних послуг (надалі - Заява на приєднання) – стандартизований документ, який видається Медичним центром Клієнту для оформлення і підписання з метою встановлення або оновлення ідентифікаційних даних Клієнтом та здійснення акцептування Клієнтом Публічної пропозиції Медичного центру на укладання Публічного договору про надання медичних послуг шляхом приєднання до цього Договору або його частини. Лікуючий лікар – лікар, який надає медичні послуги Клієнту в МЦ. Медична послуга – певна дія або сукупність дій, які здійснюються медичними працівниками Медичного центру з метою діагностики, лікування, профілактики або реабілітації захворювань, патологій або інших патологічних станів які є у Клієнта. Медичний центр – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛІКУВАЛЬНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР «НЕО СКІН» («КЛІНІКА «НЕО СКІН»), (скорочено - ТОВ «НЕО СКІН»). Клієнт – фізична особа (резидент/нерезидент), яка звернулась до Медичного центру за отриманням медичних послуг та отримує медичні послуги МЦ, відповідно до умов цього Договору. Первинна ідентифікація – процес, під час якого МЦ вперше отримує персональні дані Замовника, та заносить такі дані до електронної медичної картки Клієнта. Первинна ідентифікація відбувається на загальних умовах ідентифікації, які визначені цим Договором. Реєстрація Клієнта – процес фіксації часу і факту прибуття Клієнта у зв’язку із виконанням умов цього Договору, Підтверджуючі дії – дії, що свідчать про згоду дотримуватися Договору та положень, викладених на сайті МЦ та в цьому Договорі. Такими діями можуть вважатися: підписання Клієнтом Заяви на приєднання, початок фактичного використання медичних послуг, оплата рахунку чи інші дії, встановлені законом. Сайт МЦ - Інтернет - сайт / інтернет - ресурс з доменною адресою: : http://neoskin.com.ua/ Третя особа – будь-яка особа, за винятком Клієнта, МЦ та працівників Медичного центру.

2.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. Умови даного Договору в загальному порядку створюють та регулюють взаємні права та обов’язки між Клієнтом та Медичним центром при надання медичних послуг останнім на умовах даного Договору, додатками до нього, які є невід’ємною частиною даного Договору . 2.2. Надання медичних послуг здійснюється на умовах цього Договору та додатків до нього. Окремі медичні послуги, програми (курси) лікування, можуть надаватись на спеціальних умовах (постійних або тимчасових), при цьому МЦ зобов’язаний ознайомити Клієнта з такими умовами. 2.3. Замовлення медичних послуг за цим Договором здійснюється в момент приєднання Клієнта до цього Договору шляхом оформлення Заяви на приєднання. 2.3.1. Заява на приєднання створюється за бажанням Клієнта, якого ідентифіковано та якому створено медичну картку. 2.4. Надання медичних послуг здійснюється відповідно до Інформованої добровільної згоди Клієнта на проведення діагностики, лікування, в тому числі і проведення операції та знеболення, яка оформлюється у встановленій законодавством України формі перед наданням медичних послуг, перелік яких визначається МЦ за ліцензією МОЗ України. 2.5. МЦ не має права розголошувати третім особам інформацію про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя Клієнта, яка стала відома МЦ у зв’язку із виконанням цього Договору, крім випадків, передбачених законодавством України, та іншими договорами, в тому числі добровільного медичного страхування (безперервного страхування здоров’я). 2.6. Остаточний клінічний діагноз і обсяг послуг, в тому числі хірургічних і анестезіологічних, можуть бути уточненими МЦ в ході операції через особливості виявленої патології з приводу якої виконується операція або виявленої в ході операції інших патологічних процесів. 2.7. Клієнт має право відмовитися від медичної послуг до початку проведення хірургічного втручання, за умови 100 % відшкодування понесених МЦ витрат.
2.8. Медичні послуги надаються відповідно до галузевих стандартів у сфері охорони здоров’я та локальних протоколів медичної допомоги, затверджених у встановленому порядку. 2.9.У разі зміни обсягу послуг Медичного центру, при лікуванні захворювання, щодо якого проводиться оперативне втручання, Клієнт зобов'язується оплатити Медичному центру вартість наданих йому послуг, вартість перебування в МЦ, в тому числі за догляд, використані медикаменти, медичні інструменти та інші матеріали. Відповідна доплата Клієнтом проводитися в день виписки з МЦ, згідно рахунку (рахунку-квитанції), наданого Медичним центром. 2.10.Укладаючи цей Договір Клієнт дає свою згоду на внесення змін і обов'язкову оплату витрат Медичного центру на послуги, у випадках, передбачених п.2.9. Договору. 2.11.Укладаючи Договір, Клієнт автоматично погоджується с повним та безумовним прийняттям умов Договору зі свого боку. 3.

ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
3.1. У порядку та на умовах цього Договору МЦ зобов’язується надавати Клієнту одну, або кілька медичних послуг, визначених цим Договором, та замовлених Клієнтом та/або наданих МЦ в ході операції через особливості виявленої патології з приводу якої виконується операція або виявленої в ході операції інших патологічних процесів, шляхом підписання Заяв(и) на приєднання, за умови своєчасної та повної оплати вартості послуг МЦ, а Клієнт зобов'язується користуватися послугами у відповідності до умов Договору, правил надання послуг, встановлених МЦ, сплачувати МЦ винагороду за послуги та виконувати інші зобов'язання, відповідно до цього Договору.
3.2. Підписанням Заяв(и) на приєднання, Клієнт беззастережно та безумовно приєднується до умов цього Договору або його частини, яка регулює порядок надання замовленої Послуги.
3.3. Клієнт дає згоду МЦ на надсилання МЦ інформації, що становить медичну таємницю, на номер телефону, електронну та/або поштову адресу, зазначені у відповідній Заяві на приєднання. МЦ не несе відповідальності за будь-які ризики, пов’язані з відправкою інформації та неотриманням інформації за вказаними в Заяві(ах) на приєднання адресами.
3.4. Клієнт дає згоду: - відповідно до ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних» на обробку та використання його персональних даних для надання банківських Послуг, як передбачених, так і не передбачених цим Договором, та підписаною відповідною Заявою на приєднання; - відповідно до ст. 14 Закону України «Про захист персональних даних» на передачу часткового або повного права обробки та використання його персональних даних іншими суб'єктами відносин, пов'язаних із персональними даними, зокрема, але не виключно, у випадках: відступлення МЦ права вимоги за цим Договором; передачі МЦ прав виконання певних функцій, пов’язаних з наданням послуг за цим Договором, шляхом залучення зовнішніх незалежних сторін на договірній основі, третіх осіб, в тому числі, для здійснення хірургічного втручання, по передопераційної підготовки, супроводу операції та післяопераційного догляду; на збір, зберігання, використання та поширення інформації щодо Клієнта та цього Договору, в тому числі інформації, яка міститься в державних реєстрах та інших базах публічного користування; - відступлення права вимоги МЦ на користь інших осіб у випадку невиконання Клієнтом грошових зобов’язань перед МЦ протягом 3 місяців з дати виникнення права вимоги у МЦ без отримання будь-якого додаткового узгодження з боку Клієнта на таке відступлення.
3.5. Підписанням цього Договору Клієнт підтверджує, що він/вона проінформований/а МЦ про свої права як споживача послуг та суб’єкта персональних даних.
3.6. Медичні послуги надаються медичними працівниками МЦ, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України.
3.7. До початку надання медичних послуг Консультант повідомляє Клієнту перелік, склад та вартість всіх медичних послуг, надання яких Лікуючий лікар вважає доцільним, та в усній формі погоджує з Клієнтом перелік та вартість всіх медичних послуг, які будуть надані МЦ за призначенням цього Консультанта/Лікуючого лікаря.
3.8. Медичні послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється за телефоном. Надання медичних послуг без попереднього запису можливо виключно у випадках, відсутності попереднього запису на цей час інших Клієнтів. Дата та час надання кожної медичної послуги погоджується МЦ та Клієнтом в усній формі.
3.9. Дату та час надання кожної медичної послуги може бути змінено з ініціативи Клієнта до настання терміну надання такої послуги. 3.10. Дату та час надання кожної медичної послуги може бути змінено з ініціативи МЦ, у разі: 3.10.1. Якщо стан здоров’я Клієнта перед початком надання медичної послуги унеможливлює її надання або значним чином збільшує ризики виникнення ускладнень, загрози життю чи здоров’ю Клієнта або інших тяжких чи негативних наслідків.
3.10.2. Виникнення обставин непереборної сили, які унеможливлюють надання медичної послуги МЦ.
3.11. Наявність обставин, передбачених підпунктом 3.10.2. цього Договору, встановлюється МЦ та повідомляється Клієнту.
3.12. Приймання-передача наданих медичних послуг здійснюється шляхом оформлення розрахункової квитанції, яку складає МЦ в двох примірниках та надається Клієнту для підписання.
3.13. Клієнт зобов’язаний підписати обидва примірника або надати письмову мотивовану відмову від підписання.
3.14. У разі якщо Клієнт не надав письмову мотивовану відмову від підписання розрахункової квитанції протягом одного календарного дня , медична послуга вважається належним чином наданою МЦ та належним чином прийнята Клієнтом.
3.15. За наявності письмової мотивованої відмови від підписання розрахункової квитанції, МЦ протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів розглядає таку відмову та в письмовій формі повідомляє Клієнта про результати розгляду.
3.16. Клієнт підтверджує, що МЦ йому роз’яснено права та обов’язки, встановлені законодавством України.

4. ПОРЯДОК НАДАННЯ І ОПЛАТИ ПОСЛУГ
4.1. Послуги за цим договором надаються МЦ самостійно або за допомогою третіх осіб.
4.2. Дата та точний час надання Медичних послуг призначається МЦ за погодженням із Клієнтом та Лікуючим лікарем у телефонному режимі ( за допомогою контакт-центру) або при особистому візиті.
4.2.1. МЦ додатково повідомляє Клієнта про час надання Медичних послуг шляхом здійснення контрольного дзвінка або смс-розсилки Клієнту у день, що передує дню надання Медичних послуг, за номером телефону Клієнта, який міститься в Заяві на приєднання.
4.2.2. Контрольний дзвінок не здійснюється у разі замовлення медичних послуг у день надання таких послуг.
4.3. З метою встановлення клінічного діагнозу та визначення порядку лікування МЦ здійснює консультацію Клієнта. Якщо в ході такої консультації виникне необхідність у наданні додаткових медичних послуг, маніпуляцій, клініко-діагностичних досліджень з метою встановлення (уточнення) діагнозу Клієнта, такі послуги оплачуються окремо.
4.4. Загальна сума договору є сума медичних послуг наданих Замовнику Медичним центром на виконання даного Договору.
4.5. Вартість медичних послуг, які надаються за цим Договором, визначається МЦ. Підписуючи Заяву на приєднання Клієнт погоджується з вартістю медичних послуг, та зобов’язується сплатити ці послуги у день надання цих послуг.
4.6. На прохання Клієнта, документи, які складено в електронному вигляді, можуть бути роздруковані та надані Клієнту на паперових носіях.
4.7. Факт надання МЦ послуг передбачених умовами Договору та факт отримання таких послуг Клієнтом підтверджується розрахунковою квитанцією або відсутністю претензій з боку Клієнта протягом 3-х днів, з моменту отримання таких послуг. Крім цього надання належним чином медичних послуг підтверджується оформленою під час лікування Клієнта у МЦ медичною документацією, зокрема медичними картками, амбулаторними картками, тощо.
4.8. Після надання МЦ послуг, передбачених умовами Договору, МЦ надає Клієнту для підписання розрахункову квитанцію, в якому зазначається дата формування, перелік послуг які було надано, їх вартість та заборгованість Клієнта, відсутність претензій з його боку.
4.9. Підписанням квитанції Замовник засвідчує факт надання медичних послуг, відповідно до умов Договору, а також те, що з приводу отриманих послуг Клієнт не має претензій до МЦ.
4.10.Усі претензії щодо наданих медичних послуг Клієнт надсилає у письмовому вигляді на адресу: ТОВ «ЛДЦ «НЕО СКІН» («КЛІНІКА «НЕО СКІН»), 85300,Донецька область, місто Покровськ, вулиця Лихачова б. 14 А, у будь-який зручний для Клієнта спосіб (поштовим відправленням, кур’єрською доставкою, нарочним), не пізніше 3-х днів з моменту отримання таких послуг. У претензії обов’язково вказується причина відмови підписання розрахункової квитанції. У разі відсутності протягом 3-х днів, з моменту надання медичних послуг, письмової претензії, щодо отриманих медичних послуг, у тому числі у разі відмови підписати квитанцію, послуги вважаються наданими у повному обсязі та Замовник не має претензій до Виконавця, щодо виконання умов Договору, у тому числі до якості наданих медичних послуг. Претензія, автора якої неможливо ідентифікувати, або яка не підписана належним чином, вважається нечинною.
4.11. Оплата медичних послуг за цим Договором здійснюється Клієнтом або Третьою особою за безготівковим або готівковим розрахунком на умовах цього Договору та Додатків до нього. На вимогу Клієнта останньому може бути виданий розрахунок вартості наданих медичних послуг.
4.11.1. Валюта розрахунку для готівкового розрахунку за цим Договором є українська гривня.
4.11.2. Валюта розрахунку для безготівкового розрахунку за цим Договором є українська гривня якщо Клієнт є резидентом України або будь-яка інша валюта країни Клієнта, якщо Клієнт не є резидентом України, при цьому Витрати на конвертацію валюти, та інші платежі, що пов’язані з зарахуванням валюти на розрахунковий рахунок МЦ здійснюються Клієнтом.
4.11.3. Реквізити для здійснення платежу за безготівковим розрахунком наведено у п.11 цього Договору «Адреса та реквізити Медичного центру».
4.11.4. Порядок та умови оплати медичних послуг визначаються у цьому Договорі. Окремі послуги можуть містити спеціальні умови оплати, що зазначається у Додатках до цього Договору.
4.12. Якщо оплата вартості медичних послуг, визначених у Заяві на приєднання здійснюється Клієнтом, це може бути здійснено наступним чином:
4.12.1. Медичні послуги оплачуються Клієнтом або в день надання таких послуг.
4.12.2. Медичні послуги, можуть бути оплачені заздалегідь.
4.12.3. За згодою Сторін медичні послуги можуть буди сплачені після їх фактичного надання, при цьому кінцевий термін сплати зазначається у Заяві на приєднання, а заборгованість за надані та не сплачені медичні послуги зазначається у розрахунковій квитанції. Кінцевим терміном сплати є день отримання послуг.
4.12.4. В іншому порядку, встановленому спеціальними умовами згідно Додатків до цього Договору.
4.13. Вартість замовлених та сплачених згідно з п. 4.12.2 Медичних послуг, може бути відкоригована МЦ на момент фактичного надання.
4.14. Якщо Клієнт порушує порядок та строки оплати, МЦ має право на відшкодування збитків, а також може припинити надання медичних послуг Замовникові до сплати заборгованості.
4.15. Клієнт може відмовитись від замовлених, але фактично не наданих послуг до моменту початку фактичного надання таких медичних послуг. Повернення сплачених коштів здійснюється протягом 5-ти робочих днів. При цьому замовник сплачує всі витрати, які МЦ поніс у зв’язку з підготовкою до надання таких послуг. Положення п.4.15 діють у разі, якщо інше не встановлено у Додатках до цього Договору.
4.16. Клієнт не має права відмовитись від оплати фактично наданих послуг.
4.17. Якщо з вини МЦ, медичні послуги надаються Клієнту не у повному обсязі, вартість ненаданих та сплачених медичних послуг відшкодовується Замовнику протягом 10-ти робочих днів. Якщо неможливість надання медичних послугу у повному обсязі виникла з вини Клієнта, чим порушено умови даного Договору, Клієнту повертається вартість сплачених, але не наданих послуг за вирахування витрат МЦ на підготовку та надання послуг.
4.18. Вартість сплачених, але не наданих послуг може бути повернута Клієнту протягом 15 робочих днів за письмовою заявою Клієнта, якщо інше не встановлено у Додатках до цього Договору, або зараховується на депозит Клієнта для використання при замовленні інших послуг.
4.19. В усіх випадках, коли вартість частково (фактично) наданих медичних послуг не визначена умовами Договору, в тому числі, коли послугу надано не в повному обсязі, вартість фактично наданих послуг визначається згідно рахунків МЦ, станом на день надання таких послуг.
4.20. Положення розділу 4 цього Договору не регулюють порядок оплати вартості медичних послуг Третьою особою. У цьому випадку між МЦ та Третьою особою укладається окремий договір.

5. ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН 5.1. Клієнт має право:
5.1.1. Приєднатись до цього договору на запропонованих МЦ умовах.
5.1.2. До моменту замовлення медичних послуг, отримати повну інформацію про медичні послуги, які надаються МЦ.
5.1.3. Замовити медичні послуги відповідно до п 2.3. цього Договору.
5.1.4. Відмовитись від отримання замовлених медичних послуг, у відповідності з п.п. 4.15 – 4.20 цього Договору.
5.1.5. Ознайомитись з вартістю за медичні послуги, які надаються Виконавцем.
5.2. Клієнт зобов’язаний: 5.2.1. З’явитись до Медичного центру, для отримання замовлених медичних послуг, без запізнень відповідно до призначеного часу. У разі запізнення, Клієнт зобов’язаний заздалегідь попередити про це МЦ.
5.2.2. Повідомити МЦ достовірні дані про себе та надати документ, який посвідчує особу Клієнта.
5.2.3. Забезпечити ідентифікацію своєї особи відповідно до умов цього Договору.
5.2.4. Надати консультантам МЦ повну (відому) інформацію про стан свого здоров’я, симптоми, наявність інфекційних, хронічних та інших захворювань, наявність медичних протипоказань та іншу інформацію, яка має значення для встановлення діагнозу та проведення лікування.
5.2.5. Своєчасно повідомляти МЦ про зміну персональних даних замовника, які внесені в медичну картку Клієнта.
5.2.6. Ознайомитись із умовами Договору, додатками до Договору, а також дотримуватися їх вимог, протягом дії Договору, у тому числі під час замовлення та отримання медичних послуг, обміну інформацією, а також в усіх випадках перебування Клієнта на території Медичного центру.
5.2.7. У разі відсутності претензій до якості наданих медичних послуг, після отримання медичних послуг підписати розрахункову квитанцію.
5.2.8. Сплатити вартість наданих медичних послуг, відповідно до положень розділу 2 цього Договору.
5.2.9. Точно і своєчасно виконувати приписи і рекомендації лікарів Медичного центру.
5.2.10. Не розголошувати Третім особам будь-яку інформацію, яка стала відома йому у зв’язку з укладенням та виконанням цього Договору, яка містить комерційну таємницю та(або) являється конфіденційною інформацією.
5.3. МЦ має право:
5.3.1. Отримувати, зберігати та використовувати інформацію про Клієнта відповідно до вимог законодавства України про захист персональних даних.
5.3.2. Здійснювати аудіозапис телефонних розмов з Клієнтом.
5.3.3. Змінювати на власний розсуд категорію складності оперативного втручання у разі необхідності, у тому числі під час оперативного втручання.
5.3.4. Відмовити у наданні послуг Клієнту в будь-який момент, в наступних випадках: - При пред’явлені Клієнтом неповних та (або) недостовірних даних про свою особу та(або) стан свого здоров’я працівникам Медичного центру. - При наявності медичних протипоказань до проходження лікування методами, які були визначені Сторонами. - В разі відмови Клієнта пройти обстеження, які необхідні для уточнення діагнозу та об’єктивної оцінки загального стану здоров’я. - При відсутності можливості належної ідентифікації Клієнта. - При наявності рішення консиліуму лікарів Медичного центру щодо недоцільності проведення лікування методом, який погоджено Сторонами.
5.4. МЦ зобов’язаний:
5.4.1. Інформувати Клієнта про вартість та терміни надання медичних послуг, про можливі ризики та ускладнення, що можуть виникнути в ході надання медичних послуг.
5.4.2. Проінформувати Замовника про точний час та дату надання медичних послуг у порядку визначеному п.п. 4.2. Договору.
5.4.3. Надати якісні медичні послуги на платній основі, а також провести всі необхідні процедури з метою виконання зобов’язань за цим договором.
5.4.4. У разі необхідності зміни категорії складності оперативного втручання негайно поінформувати про це Клієнта. У разі прийняття рішення про зміну категорії складності під час оперативного втручання, інформування Клієнта відбувається при першій можливості.
5.4.5. На вимогу Клієнта надати виписку із історії хвороби, довідки та інші документи передбачені чинним законодавством України, після оплати вартості медичних послуг, відповідно до умов даного Договору.
5.4.6. Забезпечити захист персональних даних та конфіденційної інформації Клієнта, згідно з вимогами чинного законодавства.

6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
6.1.За невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором, Сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України та умовами цього Договору.
6.2. МЦ не несе відповідальності за ефективність лікування, а також за негативні наслідки, які можуть виникнути при лікуванні в разі:
6.2.1. Неприбуття чи несвоєчасного прибуття Клієнта на заплановані візити чи контрольні медичні огляди.
6.2.2. Умовчування чи несвоєчасного надання Клієнтом інформації про стан свого здоров’я, у т.ч. про особливості організму Клієнта щодо взаємодії з лікарськими засобами, особисту несумісність, наявність захворювань, тощо.
6.2.3. Надання Клієнтом інформації з інших лікувальних закладів, які не відповідають фактичному стану здоров’я Клієнта.
6.2.4. Недотримання Клієнтом призначеного курсу лікування, приписів, рекомендацій лікаря.
6.2.5. Продовження курсу лікування, який було розпочато в іншому лікувальному закладі (іншим лікарем, який не є працівником МЦ).
6.2.6. Клієнт несе відповідальність за неухильне виконання розпоряджень Медичного центру, надання Медичному центру повної і достовірної інформації, необхідної для надання медичних послуг, а також за своєчасне і повне виконання своїх фінансових зобов'язань.
6.3. Медичний центр не несе відповідальності в разі виникнення ускладнень у Клієнта або за шкоду, заподіяну життю і здоров'ю Клієнта, а також в інших випадках: - виникнення ускладнень з вини Клієнта (невиконання призначень та рекомендацій лікарів Медичного центру, несвоєчасне повідомлення про виниклі відхиленнях і порушеннях в стані здоров'я, неповідомлення про погіршення самопочуття, появі або зникненні симптомів та іншої інформації про зміни стану свого здоров'я протягом терміну лікування та інше) ; - неповідомлення Клієнтом суттєвої інформації про стан свого здоров'я; - використання лікарських засобів і виробів медичного призначення неналежної якості або таких, що не призначені лікарями Медичного центру; - отримання медичної допомоги в інших закладах охорони здоров'я та / або продовження курсу лікування, який був розпочатий в іншому лікувальному закладі (іншим лікарем, який не є працівником Медичного центру); - розвитку захворювань або патологій, які не пов'язані з наданням медичних послуг за цим Договором; - припинення лікування з ініціативи Клієнтом; - невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань Медичним центром, якщо за характером виконуваних дій він вжив усіх заходів для якісного виконання зобов'язань, однак бажаний результат не був досягнутий в силу того, що незважаючи на правильні дії, сучасний рівень охорони здоров'я не гарантує досягнення стовідсоткового результату лікування; - у випадках, передбачених чинним законодавством України;
6.4. Клієнту роз'яснено, і він усвідомлює існування професійного медичного ризику, який обумовлений неможливістю гарантування при здійсненні хірургічного втручання стовідсоткового результату через імовірнісного характеру біологічних параметрів функціонування людського організму.
6.5 За умови виправданого ризику належними слід вважати дії лікаря (Медичного центру) по реалізації найбільш відповідного способу лікування клієнта, спрямованого на досягнення позитивного для клієнта результату, відповідно до стандартів надання хірургічних послуг, якими встановлені загальновизнані правила і прийоми надання конкретного виду медичної допомоги (в тому числі хірургічної).
6.6. У разі відмови Клієнта від заздалегідь сплачених медичних послуг у строк менший, ніж три робочих дні до дня надання медичних послуг, МЦ має право стягнути з Клієнта штраф у розмірі тридцять відсотків від вартості замовлених медичних послуг, для відшкодування витрат у зв’язку з підготовкою до надання послуг. Цей пункт не стосується візитів Клієнта на консультації до лікаря, що не передбачає оперативного втручання або інших маніпуляцій з використанням медичної техніки та закупівлі медикаментозного забезпечення.
6.7. У разі порушення Клієнтом вимог п. 5.2.1 Договору (запізнення), що призвело до зміщення графіку прийому, Клієнта призначається інший час візиту на розсуд МЦ.
6.8. Якщо Клієнтом порушено кінцевий термін сплати медичних послуг, згідно з п.4.12.3 цього Договору, Клієнт додатково сплачує штраф у розмірі тридцяти відсотків від вартості неоплачених послуг.
6.9. Усі спірні питання, що можуть виникнути з цього Договору або у зв’язку з його виконанням, Сторони будуть вирішувати шляхом переговорів, або в судовому порядку, згідно з чинним законодавством України.

7. ФОРС-МАЖОР
7.1. Сторони не несуть відповідальності за несвоєчасне невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у разі виникнення особливих обставин, які не залежать від волі Сторін і перешкоджають Сторонам виконати свої обов’язки за цим Договором (форс- мажорні обставини). Настання форс-мажорних обставин не звільняє Сторін від виконання зобов’язань за цим Договором.

7.2. Сторони вирішили до форс-мажорних обставин відносити: стихійні лиха (бурі, циклони, повені, землетруси, інші природні та кліматичні явища), війну і воєнні дії, заколот, блокаду, масові заворушення, страйки, безпорядки та інші протиправні дії, тяжка хвороба замовника, яка об’єктивно перешкоджає йому виконати свої обов’язки по Договору, технологічні фактори (відсутність електроенергії, пошкодження апаратури, аварії, пожежі і т.д.), дії, бездіяльність або акти органів державної влади та місцевого самоврядування, спрямовані на припинення або призупинення виконання дій за цим Договором, та (або) які перешкоджають нормальній діяльності Сторін, в тому числі, зміни в нормативній та законодавчій базі, яка регулює правовідносини Сторін в межах цього Договору.
7.3. Сторона, яка не може виконувати свої договірні відносини внаслідок обставин, зазначених у п. 7.2 цього Договору, повинна документально підтвердити факт настання таких обставин.
7.4. Якщо форс-мажорні обставини, вказані в п.7.2. виникли під час надання медичних послуг, МЦ має право змінити медичну послугу на альтернативну, або використати інше медичне обладнання, якщо надання цієї послуги неможливо перенести на іншу дату.

8. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ
8.1. Термін дії цього Договору починається з моменту підписання Клієнтом Заяви на приєднання Клієнта, згідно з положеннями п.п. 2.3. Договору та діє до повного виконання зобов’язань за цим договором. Після виконання зобов’язань цей Договір вважається продовженим на необмежений строк до моменту ініціювання припинення дії цього Договору будь-якою із Сторін на умовах цього Договору.

9. ДОСТРОКОВЕ ПРИПИНЕННЯ (РОЗІРВАННЯ) ДОГОВОРУ
9.1. Дія цього Договору може бути достроково припинена в наступних випадках:
9.1.1. За ініціативою Клієнта, шляхом письмового інформування МЦ, з зазначенням кінцевого терміну дії Договору, не менш ніж за 10 днів. Дострокове розірвання Договору не звільняє Сторони від виконання своїх зобов’язань за цим Договором.
9.1.2. За ініціативою МЦ у випадках порушення Клієнтом умов Договору. При цьому МЦ зобов’язаний вжити заходів, щодо недопущення погіршення стану здоров’я внаслідок розірвання цього Договору. В такому випадку МЦ інформує Клієнта із зазначенням причини дострокового розірвання Договору та кінцевого терміну дії. За відсутністю зв’язку із Клієнта, повідомлення про розірвання Договору надсилається у паперовому або електронному вигляді за адресою, яка вказана в Заяві на приєднання Клієнта.
9.1.3. За взаємною згодою сторін за умови підписання сторонами угоди про розірвання Договору.

10. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
10.1. Медичні послуги, які надаються МЦ відповідно до умов цього Договору, повинні бути безпечними для здоров’я Клієнта і відповідати вимогам законодавства України.
10.2. Вартість медичних послуг, які надаються Клієнту може бути сплачена Третьою особою, з урахуванням положень п. 4.19 цього Договору.
10.3. Категорія складності оперативного втручання, етапи лікування та вартість лікування, можуть бути змінені у разі виявлення лікарем певних обставин в процесі лікування.
10.4. Будь-який документ, що пов’язаний з укладенням та виконанням цього Договору, та який передбачає підписання Клієнтом, підписується особистим підписом з ідентифікацією Клієнта належним чином.
10.6. При замовленні медичних послуг на умовах цього Договору, МЦ здійснює первинну ідентифікацію Клієнта.
10.7. З метою недопущення розкриття медичної таємниці, комерційної таємниці та (або) конфіденційної інформації, у приміщені Медичного центру стороннім лицям забороняється аудіовізуальна фіксація за допомогою технічних засобів (аудіозапис, відео, фото зйомка, тощо) без дозволу МЦ.
10.8. Отримання, обробка, зберігання та використання інформації про Клієнта, здійснюється МЦ відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
10.9. Приєднавшись до цього Договору Клієнт надає свою згоду МЦ на зберігання, обробку та використання його персональних даних, наданих при укладенні цього Договору, з метою створення бази клієнтів Медичного центру, створення медичної документації, статистичних звітів та інших заходів, необхідних для виконання умов цього Договору, а також для контактування з Клієнтом.
10.10. Клієнт надає згоду на використання МЦ контактних даних, які занесені в медичну картку, Заяву на приєднання Замовника, для надіслання повідомлень медичного, інформаційного та (або) рекламного характеру, текст яких може містити персональну та конфіденційну інформацію про Клієнта. За письмовою заявою Клієнта, контактні дані останнього виключаються зі списку адресатів для інформаційних та рекламних повідомлень.
10.11.Замовник розуміє і погоджується з тим, що вся інформація, яка розміщується на Інтернет ресурсах МЦ (Інтернет сторінка МЦ) носить лише інформаційно-рекомендаційний характер та не може використовуватися як медична документація, та як вказівка до лікування Клієнта.
10.12. Діючій прейскурант на медичні послуги розміщується на Інтернет сторінці МЦ, а також надається для ознайомлення Клієнту працівниками Медичного центру в зоні адміністрації, при оформленні Заяви на приєднання
10.13. Усі зміни до цього Договору вносяться шляхом затвердження МЦ нової редакції Договору.
10.14.Заяви про приєднання до цього Договору можуть оформлюватися в двох примірниках та набувають чинності з моменту підписання Клієнтом. Заяви про приєднання не потребують підписання МЦ.
10.15. Всі Додатки до цього Договору є його невід'ємною частиною та містять спеціальні умови надання Медичних послуг. Умови, що визначені у Додатках мають пріоритет щодо загальних умов надання Медичних послуг за цим Договором. 11. АДРЕСА ТА РЕКВІЗИТИ МЕДИЦОГО ЦЕНТРУ Юридична адреса: 85300,Донецька область, місто Покровськ, вулиця Лихачова б. 14 А Поштова адреса: 85300,Донецька область, місто Покровськ, вулиця Лихачова б. 14 А Код ЄДРПОУ 14360570 Поточний рахунок № 26000051830133 в ПАТ КБ «Приватбанк» Директор М.В.Ладь